tiistai 9. huhtikuuta 2013

Outta my head.

Se ääni, joka päässäni on kuiskutellut minulle parisen vuotta, on muuttunut vain pieneksi kuiskaukseksi. Se ääni, joka sanoi etten voi laittaa tuota ja tuota ja tuota päälleni, kun näytän niissä lihavalta. Se ääni, joka sanoi etten voi mennä salille läskeineni hikoilemaan. Se ääni, joka sai minut nolostelemaan jopa perheeni ja parhaimpien ystävieni seurassa. Se ääni, jonka vuoksi olen kulkenut kaksi vuotta kuin sumussa. Olen repinyt itseni irti sen äänen nalkuttavien ja alentavien kommenttien köysistä, olen passittanut sen äänen nurkkaan häpeämään käytöstään ja karannut itse vapauteen. Varo ettei pahin vihollisesi asu omien korviesi välissä, sanotaan. Tiedän tasan tarkkaan mitä sillä tarkoitetaan. Olen teljennyt sen vihollisen taka-alalle ja alkanut lopultakin taas elää. Elän niinkuin haluan, elän niinkuin ennen. Uskomattoman vapauttavaa!


Tietyllä tapaa sitä on tullut riippuvaiseksi siitä typeryksestä joka ruikuttaa peilin edessä ja vaatekaapilla, mutta empäs kuitenkaan ajattele lähimainkaan joka päivä peilin edessä olevani läski ja etten voi mennä mihinkään. En enää jaksa hokea sitä samaa mantraa itselleni joka aamu ja olen ollut idiootti sitä milloinkaan hokiessani. Nyt olen kuitenkin vahingosta viisastunut ja vinkkaan peilikuvalle silmää hyvillä mielin. Voin nakata vaatekaapista jotain päälle, lähteä menemään ja vieläpä koen näyttäväni hyvältä. Tervetuloa takaisin itsevarmuuteni, sinua onkin odotettu!


Vasemman reunan tickeriin on päivitetty tämän aamun tulos 94,3 kiloa. Mahtava fiilis! 95 kilon haamuraja, joka oli niin nihkeässä saavuttaa, on nyt selätetty. Alaspäin siis matkani käy. Päivittelin parihaasteenkin tulokset. Mies ei ole ihan samassa veneessä, mutta ei se mitään; minua vartenhan tämä koko tsemppi taas pistettiin pystyyn. Mies on kuitenkin sinällään muotoisensa ja kesä on tuloillaan - sitten lähtee lisää mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti